Tips Kuruskan Badan dan Cantikkan Muka

Betul Ke Enot Dah Kurus? Turun Berat Badan 29kg

enot dah kurus

Baru baru ini Rahim sepahtu dengan misi xl beliau, Tup-tup sekarang giliran Enot pula dengan misi kuruskan badan. Lama rasanya tak dengar cerita tentang pelakon Aliza Abudullah atau lebih dikenali dengan nama Enot.

Sekarang ni Enot nampak lain sangat, makin cantik dan bergaya. Macam tak percaya dengan perubahan Enot sekarang. Menurut Enot, perubahannya sekarang merupakan testimoni sendiri selepas mencuba supplement yang dijualnya di Instagram sehingga turun berat badan sebanyak 29kg.

gambar enot dah kurus

Menerusi Instagramnya, Enot meminta agar peminat tidak membuat spekulasi tentang penurunan berat badannya dan tidak mengaitkan dengan sakit misteri yang dilaluinya sebelum ini.

betul ke enot dah kurus

“Alhamdulilah saya dah fully recover so jangan lah cakap saya sakit sebab tu kurus itu macam mendoakan saya sakit kembali..

“Alhamdulilah fasa tu dah berakhir biarlah saya dengan Allah je tahu.. so sekarang saya nak bangkit balik demi anak-anak. Saya cuma ada mereka dalam hidup saya. Mintak tolong support saya untuk saya seperti dulu ceria sentiasa jangan benamkankan saya kembali ke bawah sebab bagi saya fasa kesakitan tu dah berakhir!!

“Jadi tolong jangan pandai-pandai kata saya kurus sebab skit sebab yang hadap dan rasa adalah saay sekarang saya sihat dan doakan selalu sy akan lagi sihat.

Memang tak percaya dengan perubahan Enot sekarang, nampak betul penurunan berat badan. Nak kurus ini kena jaga pemakanan dan banyak kan bersenam.

Source hanasuva
error: Content is protected !!